РосТБ на День незалежності України показало «ветеранів ЗСУ», які прийшли миритися з окупантами (ВІДЕО)

  • 28 Серпня 2019, 12:47

Один з "ветеранів ЗСУ" виявився постійним автором пропагандистського сайту "Антифашист".

Канал «Росія 24» у День незалежності України показав передачу «Окопна правда», в якій фейкові "ветерани АТО" прийшли брататися з бойовиками «ЛНР-ДНР». Читайте також Фейкові новини можуть викликати неправдиві спогади - дослідження Запис програми доступний на Youtube.

Під виглядом «ветеранів ЗСУ» в ефірі взяли участь троє проросійських блогерів та активістів: Олександр Мединський, Олексій Грживач (в соцмережах фігурує як «Олекса Довбуш») і Віталій Плошкін.

Всі вони раніше нібито служили в ЗСУ, але ймовірно були завербовані РФ. Всі троє внесені в базу сайту «Миротворець». Так, 38-річного Мединського представили в ефірі «колишнім спецназівцем і АТОвцем». Зазначається, що Мединський – член забороненого в Україні об'єднання «Євразійський союз молоді», який очолює відомий ідеолог російського неофашизму Олександр Дугін.

Його відеоблог Open Ukraine тиражувався російською пропагандою, він заявляв, що на Донбасі армія РФ відсутня і звинувачував ЗСУ в застосуванні хімічної зброї.

 

 

Скріншот - "Миротворець"

 

 

Олексій Гржвач (Довбуш), як зазначається, дійсно проходив службу в лавах ЗСУ. За його словами, він служив з 2014 по 2019 роки, в якості старшого сержанта, командира роти.

Зза даними соцмереж, він служив у 72 окремій мехбригаді, був командиром відділення армійських «кухарів». Блогер і Волонтер Мирослав Гай заявив, що взимку Гржвач під псевдонімом Довбуша звернувся до ОБСЄ з вимогою до Генштабу відвести війська з передової.

 

 

Скріншот - "Миротворець"

 

 

Віталія Плошкіна ж в соцмережах ідентифікували як постійного автора проросійського сайту «Антифашист», де публікуються антиукраїнські матеріали. За його ж словами, він був противником Эвромайдана і активістом «Антимайдана».

При цьому, нібито потрапив до ЗСУ під час мобілізації у 2015 році, але «в ополченців не стріляв». Зазначається також, що Плошкін раніше був активістом проросійської партії ПСПУ Наталії Вітренко. В ході ефіру «ветерани» заявили, що на війні «обидві сторони допустили помилки» у вигляді мародерства та катувань полонених, і закликали до миру з окупантами.

 

 

 

Нагадаємо, 12 липня був анонсований телеміст між російським пропагандистським телеканалом «Росія» і українським NewsOne. 8 липня в.о. голови СБУ Іван Баканов запропонував президенту скликати засідання РНБО для введення санкцій проти юридичних осіб, які ведуть мовлення під логотипами "112 Україна" і NewsOne. Після цього NewsOne повідомив про скасування телемосту.

Джерело

 

Схожі Новини

Прокоментувати

Підписуйтесь на Перший Політичний у Facebook, щоб першими дізнаватись про найважливіші політичні новини України та Прикарпаття